معرفی برگزیدگان یک جایزه مکتوب در عرصه روانشناسی

معرفی برگزیدگان یک جایزه مکتوب در عرصه روانشناسی کادو دونی: نخستین جایزه آثار مکتوب حوزه «روان شناسی کوچینگ ایران» در دو بخش کتاب و مقاله اجرا شد.


یه گزارش ایسنا، جایزه روان شناسی کوچینگ ایران در بخش مقاله، برگزیده ای نداشت اما در بخش کتاب، سه اثر انتخاب گردید که عبارتند از: «همه چیز برای همه نیست» (نوشته بهنام براتی)، «ذهنیت رشد» (نوشته آندریا دیلیا با ترجمه علی لیاقت) و «نشخوار فکری»(نوشته الیور کالینز، ترجمه آرزو مهران).

امیر پهلونژاد، مشاور، کوچ زندگی و سازمانی و موسس و مدیر موسسه کوچینگ و راه بری رای مانا درباره ی علت برگزاری «جایزه آثار مکتوب حوزه روان شناسی کوچینگ ایران» توضیح داد: روان شناسی کوچینگ در ایران، حوزه جدیدی است و کارهای کمی دراین زمینه به انجام می رسد. به همین دلیل تصمیم گرفته شد برای تشویق فعالان این حوزه، به دستاوردهای آنها در دو بخش مقاله و کتاب جایزه ای اهدا و آثارشان معرفی شود.
آسیه اناری، مدیر و موسس انتشارات نسل یاسان نیز در ادامه با تأکید بر این که روان شناسی کوچینگ در ایران جای کار بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: انتشارات نسل یاسان آمادگی دارد زمینه انتشار کتاب­ های ترجمه و تالیفی با ایده های نو در رابطه با روان شناسی کوچینگ را فراهم آورد.
علی لیاقت، مترجم کتاب «ذهنیت رشد» در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از دریافت این جایزه، متخصصان و فعالان این حوزه را به تلاش مستمر برای رشد شخصی و حرفه ای خود تشویق کرد.
همین طور بهنام براتی، مولف کتاب «همه چیز برای همه نیست» با تأکید بر این که «یادگیری پایان ندارد» اظهار داشت: با وجود این که دوره­ های آموزشی بسیار خوبی در عرصه کوچینگ گذرانده ام، با اینحال هرچه پیش می­ روم چیزهای جدیدتری برای آموختن وجود دارد.




منبع:

1403/07/07
09:21:38
5.0 / 5
272
تگهای خبر: آموزش , انتشار , اهدا , تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است