برای عرضه نوروزی؛
بازی های رومیزی بچه زرنگ وارد بازار می شوند
به گزارش کادو دونی، بازی های رومیزی بچه زرنگ بزودی برای عرضه نوروزی وارد بازار می شوند.
به گزارش کادو دونی به نقل از مهر، شخصیت های انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از آغاز اکران در چارچوب های مختلفی همچون نوشت افزار در بازار عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و در ادامه تکمیل زنجیره شخصیت پردازی این انیمیشن (مرچندایزینگ) بازی های رومیزی «بچه زرنگ» بعد از ۵ ماه از آغاز نمایش این اثر سینمایی برای عرضه نوروزی وارد بازار می شود.
تا کنون پنج بازی رومیزی برای این انیمیشن سینمایی طراحی شده که بمناسبت عید نوروز از سه بازی رونمایی شده و توسط شرکت بازیتا، وارد بازار می شوند. این بازی ها متناسب مخاطبان ۶ سال به بالاست و به شکلی طراحی شده اند که بتوان به صورت خانوادگی آنها را بازی کرد.
حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در سخنان کوتاهی در رابطه با طراحی این بازی ها اظهار داشت: سینمای کودک و نوجوان بعنوان یک سینمای استراتژیک، در دوره جدید مورد اهتمام ویژه کانون بعنوان متولی کودک و نوجوان کشور است و ما معتقدیم پویانمایی یا همان انیمیشن که مؤثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوان به حساب می آید، باید بار عمده این ژانر را در سینما به دوش بکشد.
وی اضافه کرد: ما با تولید و عرضه پیوست های مختلف برای فیلم بچه زرنگ، مثل بازی هایی که رونمایی شدند، تلاش می نماییم تا مبحث استمرار ارتباط مخاطب با قهرمان خلق شده و تحقق اهداف کانون در حوزه اثرگذاری بر مخاطب را بعنوان گامهای پس از ساخت یک انیمیشن سینمایی، به درستی برداریم.
بازی تیزبین، بازی دست چین و بازی ذره بین، سه بازی هستند که با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری استودیو گروه هنرپویا، توسط شرکت بازیتا طراحی شده اند و فرآیند عرضه گسترده آنها در فروشگاه های کتاب و اسباب بازی، بعد از این رونمایی شروع می شود.
نمایش انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» درحالی با گذشت پنج ماه از شروع اکران در سینماهای کشور همچنان ادامه دارد که تابحال بیشتر از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سینماهای کشور به تماشای آن نشسته اند و این استقبال فروش بیشتر از ۶۲ میلیارد تومانی را برای این فیلم رقم زده است.
منبع: كادو دونی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب