جشنواره شعر گردشگری تهران برگزار می گردد

جشنواره شعر گردشگری تهران برگزار می گردد کادو دونی: جشنواره شعر گردشگری تهران با هدف معرفی و ثبت تاریخ و میراث فرهنگی تهران انجام می شود.


به گزارش کادو دونی به نقل از ایسنا، ستاد گردشگری شهرداری تهران با هدف معرفی و ثبت تاریخ و میراث فرهنگی تهران با استفاده و بهره گیری از هنر شعر و بمنظور جلب مشارکت ادیبان و اهالی شعر و هنر دراین رویداد، ثبت جاذبه های تاریخی و گردشگری، مفاخر، آداب و رسوم شهر تهران، مبادرت به برگزاری اولین جشنواره شعر گردشگری شهر تهران با مساعدت و همیاری سایر نهادهای فرهنگی فعال در عرصه ادب و گردشگری کرده است.
مفاهیم در رابطه با شهر تهران که معرف هویت این شهر باشند، موزه های تهران، خانه های تاریخی تهران، مفاخر و مشاهیر تهران، طبیعت و تفرجگاه های طبیعی تهران، نمادهای هویتی تهران، آداب و رسوم محلات قدیمی تهران، یادمان های شهداب تهران، شهربازی، حیات وحش و بوستان های تهران از موضوعات این جشنواره است.
بنابر اعلام این ستاد، نتیجه این رویداد بعد از جمع آوری آثار درقالب یک مجموعه منتشر می شود.
پوستر جشنواره شعر گردشگری تهران نیز ۲۵ مهرماه با حضور رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵، مدیر پژوهش سراهای آموزش وپرورش شهر تهران انجام شد.
شرکت برای شاعران وعلاقمندان آزاد است. قالب اشعار، کلاسیک، نیمایی، سپید، قصیده، رباعی، سرود و ترانه است. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به آدرس visit. tehran. Ir تا تاریخ ۳۰ آذرماه تعیین شده است.



1403/07/29
17:03:19
5.0 / 5
21
تگهای خبر: آموزش , جشن , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است