کتاب خاطرات بوریس جانسون پرفروش شد

کتاب خاطرات بوریس جانسون پرفروش شد کادو دونی: «رهاشده» کتاب خاطرات «بوریس جانسون» نخست وزیر سابق بریتانیا قبل از انتشار در صدر پرفروش های بریتانیا قرار گرفت.


به گزارش کادو دونی به نقل از ایسنا کتاب خاطرات «بوریس جانسون» که هفته آینده منتشر خواهد شد، در صدر لیست پرفروش ترین کتاب های بریتانیا در وب سایت «آمازون» قرار گرفته است و از رمان های جدید «سیلی رونی» و «ریچارد آزمن» پیشی گرفته است.
«گاردین» نوشت، «رهاشده» به فعالیت این دولتمرد از دوران حضورش بعنوان شهردار لندن تا وزیر امورخارجه و نخست وزیر می پردازد.
این کتاب خاطرات از زمانیکه اعلام گردید «جانسون» برای نوشتن آن مبلغی در حدود ۵۱۰۰۰۰ پوند را بعنوان پیش پرداخت دریافت کرده بود، بشدت مورد توجه قرار گرفته بود. با اینکه این مبلغ در مقایسه با مبلغی که گفته می شد «دیوید کامرون» پیش از انتشار کتاب «ثبت وقایع» در سال ۲۰۱۹ دریافت کرده است(معادل ۸۰۰، ۰۰۰ پوند) و یا پیش پرداخت ۴.۶ میلیون پوندی که «تونی بلر» به منظور زندگی نامه خود در سال ۲۰۱۰ دریافت کرد، کمتر است.
کتاب خاطرات «جانسون» به قیمت ۳۰ پوند فروخته خواهد شد و نسخه های اندکی که امضاشده اند هم با قیمت ۱۰۰ پوند عرضه خواهند شد.
آمار و ارقام در ارتباط با اولین هفته فروش این کتاب که آمار نسخه های پیش فروش شده را هم شامل می شود، هفته آینده منتشر خواهد شد و برای پیشی گرفتن از رکورد فروش اولین هفته انتشار کتاب خاطرات «کامرون» این رقم باید بیشتر از ۲۱، ۰۰۰ نسخه و برای شکستن رکود فروش اولین هفته انتشار کتاب «تونی بلر» این رقم باید بیشتر از ۹۲، ۰۰۰ نسخه باشد.
«جانسون» پیشتر کتاب هایی را به نگارش درآورده است که همچون آنها به «عنصر چرچیل» میتوان اشاره نمود که در دوران فعالیت او بعنوان شهردار لندن منتشر گردید.



منبع:

1403/07/14
21:38:08
5.0 / 5
117
تگهای خبر: انتشار , رمان , سایت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است