برگزاری جشنواره ای با هدف ارتقاء آگاهی زبانی

برگزاری جشنواره ای با هدف ارتقاء آگاهی زبانی به گزارش کادو دونی، جشنواره فیلم و عکس زبانی توکا با هدف ارتقای آگاهی زبانی و پایایی فرهنگی برگزار می شود.


به گزارش کادو دونی به نقل از ایسنا، این جشنواره که توسط مرکز مطالعات زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می شود، به دنبال ترویج فرهنگ و ادب ایرانی از راه هنر فیلم و عکس است.
طبق اعلام برگزارکنندگان، «زبان این قدر در زندگی ما انتشار یافته که به چشم نمی آید ما می خواهیم آنرا ببریم در جامعه و ببینیم مردم زبان را چطور می بینند؟ این جشنواره فرصتی است تا از راه هنر، به بررسی نیکی ها و صدمه های زبانی بپردازیم و تفاهم ها و سوءتفاهم های زبانی را به تصویر بکشیم. توکا یک پروژه مردم بنیان است، کار ما پس از این جشنواره تمام نمی شود و در نهایت هدف ما رسیدن به شعار جشنواره است، "آگاهی زبانی، پایایی فرهنگی"»
داوران این رویداد عبارتند از: مرتضی لک، معاون دانشکده بین الملل، شهاب الدین ساداتی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛ دبیر و سردبیر خبر در صداسیما و… ۳ داور افتخاری جشنواره از انجمن کارگردانان سینمای مستند عبارتند از: پریسا عشقی، میثم شاه بابایی و مهرداد زاهدیان.
شرکت در این جشنواره طبق اعلام برگزارکنندگان؛ محدودیت سنی ندارد و از هر قشر و شغلی از دانش اموزان و دانشجویان تا شاغلان و کارمندان و اساتید می توانند با ارسال آثار خودشون در این جشنواره شرکت نمایند.
آخرین فرصت ارسال آثار تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳ و تاریخ برگزاری جشنواره ۲۵ آبان ماه اعلام شده است.
مضامین اصلی جشنواره عبارتند از: زبان و شهر و شهروندی، زبان و اقوام و گویش ها، زبان و مراکز آموزشی، زبان و هنر و میراث فرهنگی و گردشگری، زبان و پیشه ها سازمان ها و ادارات، زبان و سلامت و ورزش، زبان و دین، زبان و خانواده، زبان و فناوری و زبان اشاره.
این جشنواره توسط دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب و با همت مرکز مطالعات زبان دانشگاه آزاد و با حمایت آموزشگاه سفیر گفتمان برگزار می شود.



1403/07/16
12:32:43
5.0 / 5
106
تگهای خبر: آموزش , انتشار , تصویر , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است